Brev:
Hvor meget modermælkserstatning i døgnet
16. april 2008
Alder:
6 mdr.
Hvor meget modermælkserstatning i døgnet
Hej Helen.
Vores søn er nu 6 1/2 måned nu og stortrives. Han er glad (altid), smilende og meget tillidsfuld også over for mennesker han ikke har set før. Alt i alt en meget nem dreng!!
Jeg er nu blevet i tvivl om han får mælk nok i løbet af dagen. Jeg ammer ikke mere, da jeg blev syg og det gik i stå.
Hvor meget mme har han behov på et døgn med den alder han har?? Lige nu får han ca. 800 ml. fordelt på 4 -5 flasker og derudover 1 grødmåltid + 2 måltider grøntsagsmos, samt frugtmos til eftermiddag.
Han præsterer nogle gange at sove fra 19.30 når han bliver puttet til 03.30 og får ingenting i dette tidsrum, men det er vel også ok??
Vi har egen boring. Hvornår kan jeg holde op med at koge vand, når han drikker af kop til måltiderne??
Hilsner fra Bella